About

What I do

I specialise in creating high-end visualisations in the form of still images, animations and interactive 360-degree panoramic tours for the marketing of Architectural and real estate projects. Whatever your area of expertise is and your visualisation needs are, my focus is on delivering visualisations that communicate your ideas effectively.

 

Ich bin spezialisiert auf High-End-Visualisierungen in Form von Bildern, Animationen und interaktiven 360-Grad-Panoramen für die Vermarktung von Architektur und Immobilien. Was auch immer Ihr Fachgebiet ist oder ihre Bedürfnisse sind, meine Leidenschaft besteht darin, Visualisierungen zu erschaffen, die Ihre Ideen wirkungsvoll veranschaulichen.

 

Who I am

Philip Moreton
M.A. Product Design, B.A. Digital Modelling

I am a product designer by education studying both in Zürich and England before specialising in 3D visualisation 6 years ago. I have worked for well known Swiss visualisation agencies and have gained recognition in the 3D visualisation industry for my work. I am passionate about producing striking visualisations whilst pushing the boundaries of technology within the 3D visualisation industry.

 

Ich bin ausgebildeter Produktdesigner und habe in Zürich sowie in England studiert, bis ich mich vor 6 Jahren auf 3D-Visualisierungen spezialisiert habe. Ich habe für renommierte Schweizer 3D-Agenturen gearbeitet und geniesse Anerkennung für meine Arbeit in der Branche für 3D-Visualisierungen. Mich begeistert es, ausdrucksstarke Visualisierungen zu erschaffen und dabei die Grenzen der Technologie im Bereich der 3D-Industrie auszutesten.

 

 

What I offer

-Exterior and interior visualisations for real estate marketing

-Architectural visualisations for competitions

-Interactive 360-degrees-panorama tours for real estate marketing

-Architectural and real estate animations

-Product design and furniture visualisations

-Aussen- und Innenvisualisierungen für die Immobilienvermarktung

-Architekturvisualisierungen für Wettbewerbe und Studienaufträge

-Interaktive 360-Grad-Panoramen für die Immobilienvermarktung

-Animationen von Architektur und Immobilien

-Visualisierungen von Möbeln und Produkten